bitch Kamilla?

Det händer något konstigt med mig, jag lovar. Jag har aldrig haft sånna humörsvängningar som jag har nu, och jag har aldrig varit så bitchig som jag nu. Jag brukar vara snäll och vänlig och inte snacka skit, men i slutet av förra veckan började jag bli less på allt och blev elak och humöret gick upp och ner. Ena sekunden var jag hur glad som helst, andra var jag jättesur och grinig och tredje var jag ledsen och upprörd. Sen tillkom en bitchig sida också, alltså att vara elak och snacka skit. Sådan är inte jag!

Men, enligt mig så beror det på att en del av mig saknas, och det är David. Allt hände efter han åkte. Det måste vara så, utan han känner jag mig rastlös och vilse, kan inte slappna av riktigt.

Detta beteendet tycker jag inte om, och det är viktigt att alla vet, jag är INTE sån.


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0