Dumma kamera - härliga sol

Nu kom jag och Katrine nyss in från studsmattan. Jag vet inte hur länge vi har legat och bara njutit av solen, nästan tre timmar tror jag! Hur skönt som helst. Somnade lite på slutet också, kanske sov en halvtimme sammanlagt.
Så nu har jag fått några nya fräknar i ansiktet, visst är det skönt med vår? Det var till och med så varmt att jag vågade dra upp tröjan och sola magen också, premiär för i år. Åååh, sooommmmar, kom till mig!

Ja, och sen har vi den dumma kameran, det går verkligen inte att få över bilderna, helt omöjligt! Känner att mina inlägg blir tråkigare och tråkigare, dels för att jag har inget speciellt att skriva om, sen dels för att jag inte har några bilder. Men shit happens, ni och jag får helt enkelt vänta.

Nu ska jag ut på en joggingrunda, vi hörs ikväll!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0