En dag på stan

Nu har vi kommit till Tomas och Henriettes lägenhet efter en lång dag på stan, och sen var vi ju en l ite sväng till oldemor! Lite shopping blev det, det är inte så lätt att hålla sig undan när det är affärer precis över allt men hur mycket fint som helst..

Aja, vad jag har köpt får ni se senare, lite bilder från dagen får ni dock;

Haha Linda, känner du igen dom här? ;)

Shopping med syster

Manchester United blev mästare i premier league, och alla hoppade och dansade och slängde glas och spruta champagne överallt i Tomas Pub.

Hade tråkigt på en jävla spårvagn


Ja, det blev lite klent med bilder idag, men jag vågade knappt ta fram kameran för det var så mycket folk och man vet aldrig, plötsligt är det någon som rycker kameran från en. Inte bara kameran utan andra grejer också, jag gick med min väska mot magen och höll i den hela dagen. Vissa personer är så jävla duktiga ficktjuvar så det är sjukt!

Nu ska jag chilla lite med en kopp te och Norsk Choklad, mmmm!



Ni missar väl inte Eurovision ikväll om en timma?

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0