God natt

Nu är det ganska sent, så det är väl dags att sova. Jag kan inte sova, saknar min pojkvän..
Har ångest nu. På torsdag åker David till Göteborg och stannar där i nästan en och en halv vecka. Hur ska det gå? Jag kommer seriöst dö, jag pallar knappt en skoldag utan honom. uuh..

En rolig grej var i alla fall att mamma har pratat med en nyinflyttad till Äppelbo idag. Dom har två hästar som dom inte har så mycket tid med, så jag och Katrine skulle jättegärna få komma dit och hjälpa till! Perfekt, jag har längtat efter att få börja med hästar igen sen jag hit kom, det är ändå fem år sen nu. Har ju ridit hela livet, men det upphörde när jag flyttade hit. 

Imorgon är det nationella i Matte, inte så kul. Jag suger verkligen, och då menar jag suger, på matte..

Nej, ska jag sova nu kanske? Jag tror det.

Godnatt på er!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0