Seg bloggare

Ja, jag vet. Vart har jag tagit vägen?  Igår hade jag dömning på gullängen klockan ett, där stannade vi till fem typ, eftersom A-laget hade match. Sen hem och äta middag sen åka till Vansbro, så jag hade helt enkelt inte tid igår. Men ni står väl ut? 

Idag har vi våran första seriematch så jag är riktigt taggad och lite nervös. Men det ska bli kul! Om 20 minuter blir jag hämtad.

Efter matchen åker jag raka vägen hem och pluggar lite. Nationella i matte imorgon, det kommer gå rätt åt skogen, seriöst. Jag suger på matte!

Vi får höras ikväll när det är läggdags!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: MORMOR

DU ER FOR MYE BORE FRA SKOLEN HVORFOR ?



























2009-05-06 @ 01:33:28

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0