Trerätters middag i skolan

Ååh va jag är mätt nu, inte jobbigt mätt utan skönt mätt! Vi har nyss haft slutprov i hemkunskap, och provet var att göra en tre-rätters middag. Världens roligaste prov! Det gick hur bra som helst och det var hur gott som helst! Ett välförtjänt MVG! :) Om jag har tid över när jag kommer hem ska ni få recept och tillagningsinstruktioner!

Annars nu så väntar jag på att mamma ska hämta mig, sen bär det av hemåt och packa klart. Lite tråkigt att behöva åka bil så långt idag då vädret är strålande! Jag älskar solsken och blå himmel, plus att allt blir bara grönare och grönare nu, soooommmmar!! :)

Vi hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0