Valborg i bilder



Det började lite segt, så jag och Linda bestämde oss för att gå in på toaletten och knäppa lite kort. Det här är bara ett kort ( svartvitt) av femhundrasjuttioelva. Orkar inte lägga upp alla.


Jag kollade igenom alla bilder och på 95 procent av bilderna var jag inte normal, så alltså, en av dom

Fina Linda

Lindas pojkvän, Niklas

HA HA HA.. i bilen påväg mot efterfest

Nattpromenad

På efterfesten spelades det gittar och folk sjöng med så vackert!

Hjälpsamma Linda

Sen begav vi oss hemåt

Sen fick Linda ont i fötterna så hon ville ha ett par platta skor, så Niklas var snäll och ställde upp

Så, det var en del av min valborgskväll/natt i bilder

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linneri

åh härregud :P

2009-05-02 @ 12:12:36

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0