16/11 09

Igår var det världens snack här om att vi skulle beställa en utomlandsresa över jul. Alla var så på, jag framför allt. Tänk så skönt då?

Kommer hem idag, mamma säger "vi har en jullösning". Då tänker jag "YES! varma land, here I come". Så säger mamma att de  har bestämt att julen firas vid bestefar (morfar) och hans familj. Jag som trodde jag skulle bli besviken om hon sa något annat, men den varma julkänsla for igenom mig. En jul med släkten, snö på marken (förhoppningsvis) massa julklappar, god NORSK julmat, hmmm, undrar om vi kom fram till den bästa lösningen alltså? enligt mig - JA

Förra julen då alla var samlade här hemma hos oss.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0