bevisa att du inte är som alla andra.

När det händer saker i ens liv som inte alls var planerat som man ångrar djupt, så finns det en sak att göra.
Bevisa att du är speciell, trots detta misstag. Gjort är gjort. Dra inte ner dig i skiten genom att gå tillbaka till händelsen och lägg inte ner tid på att ångra. Istället ryck upp dig och bevisa att du, trots misstaget, är väldigt speciell och verkligen sticker ut i mängden. Alla gör misstag, det är så man lär sig. Ingen är perfekt fast man gärna vill tro det ibland. Låt dig själv misslyckas, låt dig själv göra misstag. Om livet är som en dans på rosor genom hela livet, ja, då har man levt ett jävligt olärorikt liv! 

kom ihåg, ta lärdom av era misstag! Nästa gång kommer ni inte att begå det misstaget igen, tro mig.

JAG
är INTE som alla andra, JAG är speciell

hoppas du en vacker dag kommer förlåta mig för vad som hände

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

vad har hänt? :/

2009-11-03 @ 18:24:50
Postat av: kattta

<3<3

2009-11-03 @ 19:38:38
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0