Here is the answers

           Vad är din naturliga hårfärg?

Från början var mitt hår nästan vitt, speciellt på somrarna. För ungefär 4 år sedan färgade jag mitt hår mörkbrunt och då förstörde jag nog min naturliga(FINA!) hårfärg. Den blev lite mer råttfärgad på något sätt, nu slingar jag mitt hår med blekning regelbundet så det ser naturligt ut. Så, svaret på frågan, jag är inte riktigt säker på hur min naturliga  hårfärg ser ut just nu, men jag brukar säga att den jag har nu är min naturliga ;)
 
 
Har du tappat alla dina tänder? :P

Haha! Nej, sist jag kollade satt alla mina tänder kvar!

Men om det är mjölktänderna du menar så ja, dom är borta varenda en ;)
 
 
Vem är din favorit på idol?

Tove är helt klart min favorit på idol! Hennes personlighet och utstrålning är sjukt cool och dom har verkligen lyckats bäst med henne gällande stylingen. Man verkligen längtar efter varje fredag för att se vad hon har på sig. Sen är hennes röst sjukt snygg!
 
 
Hej, min fråga är hur många läsare du har? :) kramkram<3

Hejhej :) hmm, det är otroligt olika. Men jag tror kanske att de flesta tror att jag har mer läsare än det jag egentligen har, men mellan 50 och 100 om dagen, beroende på hur mycket jag uppdaterar och så!
 
 
Knövlar du eller viker du ditt papper när du är på toaletten?

Hahah, Jag knövlar mitt papper, har alltid gjort! ;)
 
   
Hej, måste bara säga att din blogg är grym!

Så till frågan! Hur anser du din blogg vara själv? Bra, dålig, sådär?

Hej hopp :) Tack så mycket! Det var en svår fråga.. Jag ser ju  på bloggar jag tycker är bra och tar inspiration från dom. Dock måste man anpassa sig mycket efter vart man bor osv. Det här stället är väldigt litet och det är många härifrån som läser min blogg så man måste alltid tänka på vad man skriver och lägger på bloggen.

Men, jag skulle nog själv följa min blogg om jag var någon annan ;)
 
 
Hur länge har du bloggat? :)

Jag har bloggat i lite över ett år!
 
 
Hur många gånger har du varit utomlands och isf vart?
Tre gånger tror jag, två gånger till Gran Canaria och en gång till Mallorca
 
 
har du vaccinerat dig mot influensan, och är du ett twilight fan?
Jag har vaccinerat mig. Skrev om det förra veckan, blev riktigt dålig.
Jag älskar den första twilight-filmen och kan knappt vänta med att se new moon!
Att Robert Pattinson är så jävla läcker hjälper till....
 
 
jag tycker att du ska följa din dröm och flytta till karlstad och börja på den skolan nu när det ändå är gratis för dig.
vad tycker du?


Ja visst, för er kanske det inte borde finnas tvekan i denna situation, men det gör det. Jag är bara 16 år till hösten och fortfarande väldigt ung. Jag vet inte om jag är redo att lämna fågelboet. Dock är jag sååååå himla sugen så jag funderar starkt, men det är bara att söka, har ju världens tid att bestämma mig :)
 
 
om du sätter dig på toaletten och efter att ha gjort dina behov märker att pappret är slut, vad gör du då?
 
hahahahah, den här fråga gjorde min kväll! Jag reser mig upp, drar upp byxorna och låtsas som ingenting ;)
Haha, nejdå, jag ropar på min kära mamma
pratar du norska med dina syskon?

Med Katrine (min äldsta lillasyster och mitt ända helsyskon) pratar jag norska eftersom vi båda är födda i Norge och har pratat norska med varandra hela livet. Men Kajsa och André, som båda är födda i Sverige och fortfarande väldigt små, pratar jag Svenska.
 
 
du och johan går väll på samma skola? känner du han, lr är ni konkurenter? garbomannen alltså..

Jag och Johans har nog Sveriges största bloggbråk, utanför bloggen!! Det är catfight varje dag i skolan.

Haha, nejdå! Jag och Johan går på samma skola. Vi känner varandra inte så jättebra, men dom gångerna jag har pratat med honom så har jag fått ett bra intryck, han verkar vara en väldigt trevlig och snäll person och hans blogg är jättebra!
 
 
Har du varit kär i två personer samtidigt ?
Jag har bara varit kär en gång i hela mitt liv och det var definitivt bara i en person. Men visst kan man ha känt pirr för mer än en person någon gång långt tillbaka i tiden i mitt unga liv.
 
 
Ja hur mkt väger du egentligen? :) och hur lång är du? :)
Ja, hur mycket väger jag? Har faktiskt inte koll. Brukar ALDRIG väga mig, men jag gissar att jag ligger runt 60 kg kanske? Har ingen aning, bryr mig inte så mycket heller :) Jag är 170 cm lång!
 
 
Twilight fansen blir utnyttjade, tycker du att det är rätt eller fel? :O
 
 Jasså, blir dom? Jag har faktiskt ingen aning om detta så jag kan inte uttala mig riktigt om det..
som du själv tog som förslag,
hur lång är du?
hur mkt väger du?
och är du & david tsm igen?


:)

Kolla två frågor upp så får du svar på det ;)

 
 
har du något favorit plagg? isåfall vilket? :)

Jag tror inte att jag har något speciellt favoritplagg i min garderob, men jag tycker att jeansleggings är den smartaste uppfinningen i hela världen!
 
 
varför flyttade eran familj till sverige?

För att min mamma blev kär :)
 
 

okej! var är ditt secret place? ;) stämmer det att du är ett år yngre än alla andra som går första på gymnasiet men att din syster går med rätt åldersgrupp? i så fall, varför är det så? stod du din pappa nära?

hoppas på svar på alla! särskilt den första :D


Mitt secret place är mitt hemliga ställe, och det kommer att förbli mitt hemliga ställe ett tag till ;) Hoppas du fick svar på din fråga, hehe.. Det stämmer helt! Jag är ett år yngre än mina klasskamrater och det kommer av att i Norge finns det ingen förskola utan man börjar ettan direkt så när jag kom hit var jag ett år smartare än alla andra i min ålder ;) Min syster går där hon ska, och varför hon gör det vet jag inte, men hon är född väldigt sent på året och hon kom inte in i svenskan riktigt lika snabbt som jag gjorde.

Innan mamma och pappa separerade var jag väldigt ung så jag kan inte riktigt sätta fingret på om vi stod varandra när eller inte, det svaret får man mer när man kommer upp i den åldern jag är nu då man börjar prata mer och ha djupa samtal. Sista åren träffades vi några gånger om året och pratade i telefon lite då och då, men självklart gled man ifrån varandra när det blev sådant avstånd.

hur sköter du ditt hår ?

Nu har jag skött mitt hår galet dålig faktiskt.... fy skäms Kamilla! Förut var jag faktiskt riktigt duktig, då gjorde jag inpackning flera gånger i veckan och plattade det väldigt sällan. Efter att jag klippte mig förra veckan bestämde jag mig för att ta tag i hårskötandet igen och den här veckan har jag gjort två hårinpackningar och inte plattat hela håret en enda gång, oftast använder jag den bara för luggen och lite framhängande hår.

Dock lufttorkar mitt hår ALLTID!


Shit va utmattande det är att svara på frågor. Tycker synd om storbloggarna när dom har frågestunder, fy satan vad slitsamt.. 21 frågor räcker gott och väl alltså!

Vad tyckte ni om detta då? Ska jag fortsätta med frågestunder i framtiden?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

fortsätt med frågestunder!

2009-11-27 @ 22:25:47
Postat av: kattta

bra jobbat kamilla ;)

2009-11-27 @ 23:25:03
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, fortsätt :)

förresten svarade du på frågan om du och david var ihop igen?

2009-11-28 @ 01:54:22

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0