kommentaren

läsarkommentar: du borde tänka på vilka bilder du egentöligen ägger ut

Den kommentaren fick jag om denna bilden ;


Okej, jag vill gärna ha svar på vad du menar?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra med dig idag? ;)

Ha en bra Måndag!

2009-11-23 @ 10:24:19
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dina outfit-bilder! du har alltid så snygga kläder på dig

2009-11-23 @ 14:45:34
Postat av: Jessica Enström

Hej Kamilla :) Enligt mig så ska man lägga ut vilka bilder man vill ! Andra ska inte bry sig om vilka bilder du lägger ut. Jag tycker att det är bra att du lägger ut bilder på dig osv. För då får man en bild av hur du är, och vad du tycker om !



HA DE !:D

2009-11-23 @ 20:50:33
Postat av: michelle

haha va löjlig kommentar. fortsätt med det du gör! de är grymt

2009-11-24 @ 20:01:59
URL: http://michmichmichmich.blogspot.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0