sunday night, hemma-spa


Jag började med att slita ut min cykel i 30 minuter, sen gjorde jag mysigt i badrummet och fyllde badkaret och tittade på THE HILLS.

Sen gjorde jag en hårinpackning.


smörjde in kropp och face

sen åkte jäveln fram, fyfan, hatar att noppa ögonbrynen

(Efter helvetet sköljde jag ur hårinpackningen)

målade naglarna. Började med ett nagelförstärkande lack, sen provade jag en ny färg, gorgeous!


Sen fick mina bleka fötter piffas upp lite också.

my god vilken skön kväll! Ni borde prova :)


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: katta

det såg riktigt skönt ut du :) tror jag kommer hem till dig någon dag så får du vara min behandla mig och ta hand om mig, hahah :D

2009-11-23 @ 09:25:04
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0