en bra kväll.

Nu ska jag gå och lägga mig alltså. Fredag kväll och jag har verkligen spenderat den på bästa vis - tilsammans med mamma och mina två yngsta syskon, och självklart var Idol i full rulle på teven.

Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på, tror jag ska ta allt som det kommer, jag vill inte ha stress.

godnatt puss!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Garbomannen

Tack så mycket, vad glad jag blir! :)



Det är ju så himla kul just med att blogga också tycker jag i alla fall när man kan se hur det växer efter hur mycket tid man lägger ner osv för det mesta.. utan krav och måsten samtidigt som man ser hur det blir allt eftersom och man kan kolla tillbaks för vad man gjort för något.



Det är bra, samtidigt som man kan få ut någonting av det och bli bättre på att skriva och formulera sig dessutom! :)

2009-10-10 @ 01:28:50
URL: http://www.garbomannen.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0