my crawings are.....

Träning idag igen, and i love it! Känner mig så pigg å fräsch. Annars har det hänt endel idag som har kommit ivägen för bloggen, saker som inte tas upp här. Ibland måste vänner ställa upp!

Annars har det varit Idoltittning, och massa GODISTUGGUMIN! seriöst, that is my crawings. jag blir galen, bara längtar och längtar efter de sockriga tuggumina som är jättsnälla mot tänderna.

Kanske ska försöka lägga mig tidigt, nu kanske? ja, kanske det.

godnatt och puss på er! Morgondagen medför bättre uppdatering..

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda heinstedt

Bättre vän finns inte, tack för att du alltid finns där och lyssnar! <3

2009-09-10 @ 15:56:43
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0