god kväll


Sitter här helt ensam i mitt rum och sörjer. Nej, sörjer gör jag inte, passade bara väldigt bra i den meningen.
Jag sitter med en liten plastkudde på magen, ni vet där man får ont när man har mensvärk, vad nu det partiet heter? Ja, där i alla fall, har jag denna plastkudden som innehåller en vätska som stelnar och blir kokhet om man trycker på en knapp som finns inuti kudden. SJUKT skönt, även om man inte har mensvärk som i mitt fall nu. Den lugnar ner och bara ger en skön känsla, you should try it!

Haha, okej, det här inlägget blev bara för sponsrat typ, fast så är det inte..

Skulle egentligen bara berätta att jag sitter här själv och har absolut ingenting att göra : )


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0