Hejsan! Sorry att jag inte uppdaterat på e...

dsc00003 (MMS)

Hejsan! Sorry att jag inte uppdaterat på en stund, men det har varit så jävla mycket fram och tillbaka på sistone. På två dagar har jag hunnit åka hem två gånger, känner mig som en studsboll som alltid studsar tillbaka hemåt. Har även sovit jäkligt dåligt inatt, eller ingenting alls rättare sagt så jag dör typ när som helst. Nu sitter jag i alla fall och väntar på att mamma ska bli klar hos tandläkarn så vi kan dra till kläppen och hämta mina grejer. Nu flyttar jag hem och stannar där LÄNGE


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

Vart har du köpt jeansen?

2010-04-09 @ 23:38:19

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0