helt borta


Eeeey yo. haha, hur mår ni? Nu är jag hemma igen, ÄNTLIGEN. Gud va skönt, lite tråkigt att jag åkte ifrån den fina dagen som skulle ha kunnat varit i backen idag, men ni fattar inte vad borta jag har varit idag. Jag har alltså inte sovit ett piss inatt, och då menar jag verkligen INGENTING. Jag har skrämt mig själv idag med att vara överdrivet borta i huvudet. Jag har typ suttit och pratat och svarat på frågor fast jag sover, och det tog ungefär en halvtimme att skriva ett sms för att jag somnade säkert 6 gånger bara helt plötsligt och vaknar hastigt och märker att jag fortfarande skriver. Jag har varit helt sjuk idag, så nu ska jag ta det lugnt hemma hela helgen.

Hoppas ni får/har en fin kväll. pusssssssss. nej inte likt mig, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0