new in


Lite nytt i klädkammaren på senaste tiden. Inte så typiskt mig kanske, eller inte alls faktiskt. Kan ju bekräfta det med mammas kommentar. Hon står och kollar på mig länge (hade linnet på mig) så jag frågar självklart vad det är och då säger hon "Det är så konstigt att se dig med sådana kläder, du som alltid har varit så tjejtjej" haha, men det blir nog riktigt nice till jeansshorts i sommar! Och om vi kollar på kepsen så vet jag faktiskt inte själv varför jag beställde den, men jag tycker keps på tjejer blir snyggare och snyggare för varje dag som går sen skyddar det ju mot solen så det blir också bra i sommar ;)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0