springstyle


Den där fjädern i örat har blivit stammis, helt fast.

Har funderat lite fram och tillbaka på hur jag ska göra med vårkläder. Jag har nog kommit fram till att jag använder inte kläder efter årstiderna utan jag använder samma typ av kläder fast på vintern klär jag givetvis på mig lite mer medan jag på våren börjar klä av mig lite. Det är bara på sommaren jag använder annourlunda kläder då det går mer i shorts och enkla linnen and so on. Så jag har bestämt mig för att använda det jag har fram till det blir dags för sommarshopping, vilket iofs inte alls är långt bort, för sommarkläder är oftast billigare och då får jag mer för slanten. Visst klarar nog jag mig på det jag har fram till sommaren!
Och apropå vårkläder så kommer det ett inlägg lite senare om lite kläder gällande våren ;)

STAY TO


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0