kvart i två


Hej! I helgen har jag bara kopplat av och spenderat tid med min boyfriend, himla skönt har det vart.

Imorgon är det skola, jisses, det här har ju gått superfort, vart tog det långa underbara sommarlovet vägen?

Idag blir det bara lite "tid till mig själv dag". Träning, kanske ett bad, noppa ögonbryn, hårinpackning, måla om naglarna and so on. Sen ska jag lägga mig hyfsat tidigt så jag överlever att gå upp imorgon. Vet ni hur länge jag SOV idag? Kvart i två. Ja ni läste rätt, KVART I TVÅ. Okej att ligga och dra sig så länge, men sova?!

Nu ska jag kolla ett par avsnitt av gossip. PUSS

ps. tröjan på bilden är från bikbok


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0