mycket


ursäkta mig för att inte ha upptaderat tidigare men det har, tro det eller ej, varit full rulle här sedan sju imorse. Det började med att vi satte tre små ljus i en muffin och tog med så många paket som armarna kunde bära och ställde upp oss utanför sovrumsdörren där André låg och "sov", och vandrade in med "jag må han leva!" Efter det kollade jag på några avsnitt av gossip girl och sedan begav jag mig ut på en morgonjogg. Efter det duschade jag och så (ganska självklart) sedan slängde jag in hunden i duschen i samma veva och gjorde ren honom också, SEN städade jag hela badrummet där damtorkning, damsugning, golvtorkning, rengöring av toalett, handfat och dusch ingår. Sen allra senaste var en timme i solen. SÅ, som ni ser, jag har haft mycket för mig på förmiddagen.

Vanligtvis strosar jag fortfarande rundt i pyjamas vid den här tiden på dygnet.

Nu ska jag gå och fira min bror. PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0