natural nails


Hej på er och förlåt, men jag har, tro det eller ej, glömt av att blogga idag. Haha, fy skam.

Har försökt göra lite missat skolarbete sen innan lovet, men det har inte gått så vidare bra, tror jag avslutar nu.

Har precis målat om mina naglar till något mer naturligt med lite glitterskimmer i, helt ok nöjd!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, varit middagäst, och powerwalkat en jäkla promenad, inte så mycket mer än så.

Ska gå och sminka av mig och bortsa tänder, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

2010-08-30 @ 09:12:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0