home


Katrine hos tante (faster) igårkväll!

Nu är jag åter hemma igen efter en snabbvisit till Norge. Två jättetrevliga dagar!
Har passat på gymmet och spelat bowlingturnering på wii och inte så mycket mer ikväll, imorgon bitti ska vi bada i Äppelbos stora bassäng och sedan, om det inte är för kallt, ska jag nog snöra på pjäxor och röra mig ut på längdskidor för första gången i år, eller det blir fel, för sista gången i år kanske, men första för säsongen.

Hoppas ni tar till vara på dessa sista dagar i 2010, ni kommer aldrig mer i hela erat liv att uppleva 2010 igen, så passa på nu när ni har chansen!

hoho


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

gör en årsresume! :)

2010-12-29 @ 13:59:08

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0