nu åker jag igen


Jag är helt tagen av programmet "så mycket bättre" som går på fyran varje lördag klockan 20.00. Jag började kolla för tre avsnitt sedan och ångrar sjuukt att jag inte började kolla tidigare för det må vara det mysigaste och härligaste programmet någonsin! Videon ovan där Petter och September gör en duett med Septembers tolkning av Petters låt "mikrofonkåt" är det bästa framträdandet, se bara vad glatt Petter studsar runt!
Tittar någon av er på det också?

Förlåt mig för att jag inte har bloggat idag, det tar lite tid innan inspirationen flödar på som vanligt igen när man har haft "ledigt" så länge. Jag har egentligen varit allt annat än ledig, men bloggledig kan man säga. Nu blir det återigen två bloggfria dagar, för imorgon bitti klockan 06.00 är det avfärd till Funäsdalen där vi kommer att befinna oss i ett dygn för sjukvårdutbildning, ska blir väldigt intressant!

Efter det är jag hemma fram till jul, wiiiie, JUL, förstår ni, det.är.jul SNART! :):):)

PUSS på er alla fina


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0