don't you fall



Jag kanske inte berättade att vi har lånat med oss en canon eos från skolan? well, det har vi i alla fall gjort så vi tar typ tusen bilder per dag och ALLA älskar att ställa sig framför kameran och posa. Och jag verkar vara bland dom ALLA.
På bilden till vänster ska jag precis till att ramla över räcket i trappen. Sjukt att Maja lyckades knäppa ett kort just då. Trappen är så jäkla smal och då är det inte kul när man snubblar. Jag flög över räcket och rakt ner på golvet. Tappade luften en stund och fick en bruten tumme, hjärnskakning fick jag också på köpet.. LYCKAT? ne, men med en lindad tumme och en lång natt med massa sömn känns det nu bättre och jag är fit for fight för ännu en dag i skidskolan!

PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: majagustafsson

2010-02-04 @ 09:35:13
Postat av: Anonym

ja kamilla det såg riktigt läskigt ut och mitt hjärta hoppade ur led ett tag där, när man plötsligt såg dig falla.



hööh! ;)

2010-02-04 @ 09:35:54
Postat av: amanda

ojj! de såg läskigt ut!

2010-02-04 @ 16:29:43
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: mamma

det er ikke sant......eller

2010-02-04 @ 17:14:22

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0