had some work done



Hejho. Bjuder på en osminkad bild. Ni kanske inte ser att jag har had some work done, men JO det har jag. Ögonbryn och fransar är ifyllda med lite färg. Hoppas det håller i sig hela semestern, vore chill.
Jag tror jag är typ världens blekaste människa utan smink, och nog den som är mest olik mig från med smink till utan smink. Helt sjukt. Menmen, resultatet blev helt ok.

Nu ska jag i all tystnad sätta mig och trampa på cykeln framför teven en stund. Alla här hemma har lagt sig så jag är helt ensam, farligt skönt!
PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: maria

sv: vi kanske ses i backarna ;) hahaha tack duuu! :D

2010-02-22 @ 22:40:23
URL: http://mariadaos.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0