happy happy me


HEMMA! äntligen. Gud va skönt det var att kliva inanför dörren och känna doften som luktar HEMMA. Att det kom två överlyckliga småsyskon och kastade sig över mig gjorde inte saken sämre. När jag anlände bjöds det på tacos och som efterrätt åt vi semlor och allt spårade ut när mamma tog fram extra grädde.

Åh va jag älskar att vara hemma igen. Hur pallar ni 16 åringar, som flyttar iväg för att gå på gymnasiet, att vara utan eran familj?

Nu ska jag packa upp och packa ner igen. Det som ska ske är att jag ska byta ut skidkläderna mot badkläder, shorts och t-shirts och bikinis och sandaler. MY GOD jag åker SNART


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0