söndagsfrukost



Det här skulle inte vara en helt fel outfit för dagen. Ska se om jag hittar en nice hoodie nånstans långt bak i garderoben.

God morgon föresten! Sovit gott? Tänkte jag skulle gå upp och äta frukost nu. Hör att familjen vistas i köket, mysigt med familjefrukost, speciellt på söndagar! Hade ni också det så när ni var små? Vi brukade ha familjefrukost nästan varje söndag och det såg man alltid fram emot för då var det extra god mat på bordet och sen gjorde mamma ÄGG. Det ska jag införa när jag skaffar barn och familj!

Ne, frukost time, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: JULIAERIKSSON

fina kläder,!

2010-02-21 @ 15:37:44
URL: http://jjjuliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer kläderna ifrån? :)

2010-02-21 @ 20:38:00

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0