alla är vi olika

Haha, när vi satt på hemköp i Malung och väntade på bussen idag kommer den en riktigt läskig man in (såg ut som en uteliggare. Han hade slarviga och skitiga kläder och gick och mumlade för sig själv. Vi upptäckte snabbt att han mumlade någonting på danska och han kom emot oss och blev mer och mer upprörd i rösten. Han ställde sig framför oss och började babbla på. Han var jätteupprörd. De få orden jag snappade upp och jag förstod var " det er våldtekt" "det er seksuelt overgrep". Han kom närmare och närmare och det blev väldigt obehagligt då han stod och i princip skrek åt oss "det er våldtekt, seksuelt overgrep". Så jag tog till min manliga (läs: FARLIGA) (HAHA) röst och blåste i tummen så mina muskler blev större och sa åt han att sticka långt härifrån!

Han började sakta backa men fortsatte snacka, sen försvann han bakom en hylla men kom tillbaka lika snabbt igen och babblade fortfarande om våldtäckt osv. Han försvann och kom tillbaka ungefär tre gånger innan vi blev av med han. Den slutliga reaktionen från oss var ett jäkla förskräckt gapskratt. Haha, vilka människor det finns...

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

det är daaansken, han är känd i mlg

2010-01-23 @ 14:58:42

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0