christmasnewyaerstyle


Här får ni en sista kik på jul/nyårslookarna på ett tag. Körde ganska svart, tycker ni inte? Dock tycker jag att dessa två outfitsen passar bra till vanliga festligheter också. Jag tycker det är så överskattat, framför allt nyår. Det är sååå stort och man ska vara så hiiimla uppklädd. Äsch pyttsan, klä dig med något du skulle kunna använda på en vanlig utgång och tillsätt några tunga accessoarer bara?
Måste säga att jag är ganska nöjd med dessa ovan och det bästa är att alla plagg kan användas till så mycket annat också, melove!

bssst, vad tycker ni om nya headern?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: amanda

fin header :D

2010-01-10 @ 15:14:55
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0