GAMLA dagar

Fick för mig att kolla gamla band från stendåldern typ, nej men typ fem år tillbaka. HAHA, va mycket som händer på bara några år! Har suttit här och skrattat åt hur mycket konstigt vi gjorde på den tiden. Sjukt kul att vi faktiskt filmade så mycket som vi gjorde. Här kommer lite pics och en video till att börja med!

jag för nästan 6 år sen

jag och Matilda uppträder med fin sång. (matilda till vänster, jag till höger)

nyhetsreporter i Thailand. Hahah, ja ni ser väl vem det är?

Jag och Truls har en intressant diskussion om hur man har sex, haha, har också filmat det, tänkte ni skulle få se det sen




fler filmer kommer senare...

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

HAHAHA så lik dig du är, sen du va liten, sitter och karar i håret och fluffaqr till det haha. sööT!

2010-01-08 @ 12:41:06
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0