lejonet



Så såg jag ut i håret efter att jag blev attackerad av en liten rebell som nog ibland tror att han är ett lejon.

Tror ni att jag hann göra allt jag skulle idag? Yes det gjorde jag, tror jag..Jag började morgonen med frukost, sen satte jag mig vid telefonen och sökte lite sommarjobb, sen åkte vi och fixade nytt pass (såg ut som en gorilla på kortet, HAHA), sen kollade vi efter skor, sen tog vi en fika, sen åkte jag och solade, åkte hem en sväng sen satte jag mig på bussen till Oslo och här är jag nu. Tror jag hann med allt! Förutom att träffa studievägledaren. Jag ringde henne i alla fall, men hon var upptagen. So, good work Kamilla!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0