raaastlös

Good fucking morning YO.

Jag är så jäkla rastlös! Snart ska vi dra till min lovely gammelmormor och äta norsk korv. Runt fyra snåret sätter vi oss på en buss mot K-vinger och därifrån kommer vi att röra oss hemåt. Helgen har fått för fort, men det ska bli skönt att komma hem. Roliga saker som väntar actually! Imorgon ska klassen åka upp på fjället och åka längdskidor, how fun? På tisdag ska alla åka bräda, wiiiho!

haha, överenergisk är bara mitt förnamn. Nu ska jag packa TJING BOOOM

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: emelie

vill du bli veckans blogg? :)

kolla då in min blogg&anmäl dig.

lycka till! ♥

2010-01-24 @ 14:04:44
URL: http://eemeliefriman.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0