update

hej hopp! Sitter i en stuga i kläppen och tittar på 2 ½ men. Inväntar paradise ;) Har haft en heldag med skidåkning, från halv nio till sex. Är ganska slut i kroppen.. Men jag klagar inte, många andra sitter ju trots allt vid skolbänken och jobbar med matte.

Hoppas ni får/har en nice kväll, PUSS

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Sandra

Hejsan, jag läste ett gammalt inlägg du hade om proactive. Hur har det gått? Använder du det fortfarande? Jag läste på tvshops hemsida att man fick det hemskickat varannan månad, men om man bara vill köpa det en gång, går det då? Hur har det funkat för din syster? Om ni har slutat, har er hud gått tillbaka till att vara finniga? Jag har problem med min hud och det tär på min självkänsla. Jag fick finnar när jag var ca 13 och jag är 26 nu. Mina fastrar har haft finnar hela livet, så jag vet vad jag har att se fram emot. Snälla svara på mina frågor och om du kan och orkar, får du gärna göra det på min mail??? Kram =)

2010-01-19 @ 09:26:10

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0