what the problem is



God morgon! Sovit gott? För min del var det väldigt frestande att ligga kvar i sängen men idag ska vi åka bräda och det ska jag inte gå miste om.

Igår hade jag med mig varm oboy till fjälls och då var jag så vaken att jag blandade oboyen i termosen, vilket jag märkte blev väldigt petigt och krångligt. Självklart står mamma bredvid och skakar på huvudet åt mig. Idag ska jag ta med mig TE och då tänkte jag vara smart! Så jag kokade vatten och hällde över det i en kastrull och la tepåsarna i vattnen (som ni ser ovan). Det är ju smart, för då är det bara att hälla över det i termosen och bankers liksom! Men återigen stod min kära mor och skakade på huvudet... what the problem is?

Kommer hem i eftermiddag, vi hörs då! Sålänge tycker jag ni ska lyssna på ONE REPUBLICs nya album! PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

hahaha.. varför inte bara ha i vattnet i termosen sen stoppa i tepåsen, sen ha lappen utanför när du skruvar igen korken!! på så vis så drar teet i sej smak hela dagen åxå!!

2010-01-26 @ 13:09:12
Postat av: Anonym

Hej ! jag läser din blogg varje dag och tycker verkligen den är toppen :)

Jag undrar om inte du kan ha en till frågestund snart? puss och kram

2010-01-26 @ 14:25:32
Postat av: mamma

en ting er hvertfall sikkert, du behöver aldri tenke på å bli kokk. Pass på at du får en jobb så du tjener masse penger.Du TRENGER en hushjelp!!!!!!

2010-01-27 @ 20:25:32

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0