festivalguide

Fick en kommentar för ungefär en vecka sedan om lite packning inför festival, som jag tyvärr fick in idag, antar att denna personen skulle på p&l, menmen, bättre sent än aldrig so here we go, Kamillas festivalguide!

 
1. Parkas som tål regn. Väldigt bra att ha ifall regn skulle inträffa, kan även vara skönt att dra på sig en kylig kväll. Glöm inte att huva är A MUST, inte vill ni väl bli blöta i håret?
2. Gummistövlar, skitbra på leriga festivalområden, plus att det är apsnyggt!
3. Jeansshorts, behöver jag säga mer? Det funkar absolut alltid
4. Klänning, jag själv skulle föredra en långklänning, snyggt och somrigt och till ett par sneakers blir det en ledig och skön look.
5. Ett par snygga brillor får du inte glömma, när solen skiner är det skönt att dra på sig ett par solglasögon!
6. Snygga men enkla linnen är alltid ett säkert kort till jeansshortsen, funkar närsomhelst, varsomhelst och hursomhelst!
7. I sommar tycker jag stråhatten är en riktig hit, bland både killar och tjejer! Den får ni inte glömma, livar upp vilken outfit som helst!
8. Och mina favoriter conversen. Passar till precis allt och passar bättre än klackar på festival!
9. Flipflops, skönt att ha någonting att hoppa ur och i på mindre än en sekund, även otroligt bekvämt. Matchas till både klänning och shorts, utan problem!

Med dessa nyckelplagg är det bara att mixa och matcha efter smak, nedan får ni några exempel på hur det kan se ut;


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0