dagen






Idag har jag, David och Davids lillebror gjort en lång utflykt som ni får följa genom bilderna. Vi cyklade en bit, gick längs havet en bit där vi bland annat träffade massa hästar som gick och betade. Sedan kom vi till en badplats där vi badade och solade. Underbart!

Nu ska vi göra tacos. PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

hoppas du får en toppendag :)

Har precis bytt hårfärg.. till svart vad tycks? hihi :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/june/sondag-ny-harfarg-o.html

2010-06-27 @ 18:17:23
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Hej Kamilla!

Jag ska packa min festivalväska och jag vet verkligen inte vad jag ska ha med mig! Har du tips på några nyckelplagg? Det måste vara bekvämt, snyggt och funka i alla väder.

Kram

2010-06-28 @ 21:02:58
Postat av: stine ;)

Är ni tillsammans igen? :D

2010-07-05 @ 00:54:24

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0