gone by


Hej hey! Idag har jag banne mig blivit klar med det sista så nu är det lov alltså, gud. så. skönt.!

Ikväll blir det lite avslutningshäng för klassen hemma hos mandis, vad jag vet så har studenterna maskerad idag också, kanske tar med mig kameran och fångar lite roliga människor.

Om två dagar får jag LOV på riktigt, förstår inte vart all tid har tagit vägen. Men det är som många i klassen säger, man brukar alltid vara taggad till tusen när sommarlovet börjar närma sig, men jag känner inget speciellt.
Kanske beror på att året inte har varit så slitit gällande skolarbetet. Fysiskt har det varit en utmaning, men fan va kul vi har haft! Ångrar inte mitt val en sekund!

Nu ska jag cykla vidare, höhö puss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0