kaos



de här två bilderna visar er att jag lyckades få på rosetthårbandet på mitt stora huvud och det visar även mina svarta ögon!

Gav nämligen syrran uppdraget att färga mina fransar igår. Istället för att färga fransarna färgade hon hela området runt, way to go! Absolut ingen förändring på fransarna. Jaja, tur att det inte kan tvättas bort ;)

Kom precis hem från stan och fy fasen vilket jälva kaos. För det första var det så jälva varmt att jag storknade. För det andra gick jag vilse femtitusen gånger pga allt folk och för det tredje så var tunnelbanan inställd så jag fick springa runt och leta buss. NU är jag helt slut och har bäddat ner mig i soffan med en kopp te. Kvällen blir lugn!

imorgon vid två åker jag till GÖTEBORG


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: SIIIISSIE

DU! färgen suger och du fick bara snygg eyeliner :D

2010-06-21 @ 22:33:13
Postat av: Anonym

vad använder du för mascara? :)

2010-06-22 @ 10:36:02

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0