kvällsdrömmar


Hejsan everyone. Sitter i min ensamhet i köket och dricker te och strosar runt här på internet OCH tar egobilder, viktig grej, sysselsättning nummer ett asso.

Undrar om jag ska vara vaken hela natten, spendera hela natten här och upptäcka nya bloggerskor med inspirerande stilar.

Kan knappt vänta till onsdag då jag äntligen kan säga "the fucking summerlov IS ON". Jag och min lillasyster Kajsa, på endast fem år, skall dra iväg helt ensamma till storstaden Oslo på vår egen lilla semester nästa söndag. Vet ni hur mycket jag längtar efter att få komma bort härifrån? Det här stället ger mig negativ energi. Så som ni förstår så kommer det inte spenderas många dygn här i sommar.

Så vär så snill å ta meg imot med åpne armer Norway!

Som tur är ska min familj på sommarturné i ett par veckor i Juli då det blir campingliv i Norge en vecka och en härlig, skön (premiärvecka för vår del) på Gotland!
 
Right, få se om vi hörs sen eller om jag faktiskt går och lägger mig nu. Time let us know. puss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0