ny header


Ni har väl kanske märkt att jag bytt header? och lagt in lite egobilder i menyn.

Känner mig inte hundra med headern, men den är i alla fall lite ljusare och mer somrig än den förra! Har ni några förslag på en snygg header? Jag känner mig helt fantasilös och har noll ork att lägga ner energi. Om det är någon som vill sponsra mig med en header så är det bara att höra av sig! haha..

Imorgon ska jag lämna in min stackars mobil som har femhundratusen sprickor i skärmen. Hoppas de kan göra något åt det!

Hörs imorgon, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: henriette

hvia du vil lage fin header med bilder og skrift og lys og you name it så gå inn på www.picnik.com

der kan du fikse litt vet du!! Fine bilder:=)

2010-06-19 @ 11:28:26
URL: http://henriettehh.blogspot.com
Postat av: Malin

Hur la du in bilderna i menyn? :) Riktigt snyggt, headern med!

2010-06-19 @ 12:39:25

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0