rolig info



Utanför vårat hus är det kaos just nu, eller det har om inte annat varit jäkla kaos. Vi har nämligen fällt de flesta tallar runt omkring här och efter en fälld tall hittade vi dessa hoppande på marken, helt utan mor sin. Vi la dem i en blomkruka och grävde lite mask i hopp om att de skulle klara sig och att deras mor hittade dom.

Idag har i alla fall mamma hittat dem och de kommer förmodligen klara sig, så var ej oroliga mina vänner! hahah, ne, men det jag ville komma fram till var;

för det första: Hur fan överlever dessa sköra djur det enorma fallet och dundret?
För de andra: Fågelungar är det äckligaste jag någonsin skådat, BLÄ


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0