sol, strand, grillmat


Igår var det såpass fint väder att vi drog till en strand och låg där en stund. Och rolig som jag är så glömde jag kameran så inte ett enda kort har jag från strandvistelsen igår.
När vi kom hem slängde vi på kött på grillen och satte på pommes frites och njöt av lite grillmat. Sommarkänslor för alla slantar igår. Underbart!

Idag avslutar jag och Kajsa våran semester och rör oss hemåt, men jag åker tillbaka hit redan på söndag!

Igår hade jag föresten på mig min nya playsuit från monki, ni ska få se den sen, simpel som bara den men fortfarande apsnygg!

PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Victoria

Hej, vad gott med grillat:D

2010-06-17 @ 12:05:34
URL: http://horoskop.bloggsida.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0