stress inför skräck


Här får ni en halv outfit från gårdagen där Robin är med och pryder bilden så fint!

Idag var den sjukaste morgonen på länge. Vi skulle resa från skolan halv nio imorse. 08.36 ringer min mobil och jag vaknar i all hast, slänger på högtalaren samtidigt som jag går till min väska och börjar dra på mig kläder. Ni kan ju tänka er vem som undrade vart jag var då vi faktiskt skulle ha åkt för fem minuter sedan.. fem minuter var max tiden innan dom skulle dra utan oss. Som tur var hade jag övernattat i vansbro och fyra minuter(!!!!!!) senare, alltså 08.40 sitter vi flåsande i en bil påväg mot paintballen. Helt jävla sinnesjukt. FYRA minuter, shit va stolt jag är.

Paintballen var förövrigt den mest skräckslagna händelsen på länge. Fejkade att jag blev träffad, för att slippa att bli träffad, och om jag var ute på fältet satt jag bara och gömde mig, så det var jätteroligt! :)

puss på er 


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0