-



Tror ni att jag packade upp och fick ordning på mina saker idag? Om svaret är NEJ, blir ni förvånade då? Det blir verkligen inte jag. Alltså det är jag som styr över vad jag ska göra och inte göra, och jag vet att jag måste reda upp i mina grejer. Ändå så är det som om det bor några demoner i mig som skickar signaler till hjärnan eller något och säger att det är farligt att städa. Jag dra ALLTID ut på tiden så mycket som det går för att slippa att städa, det slår verkligen aldrig fel.

Måste nog bara erkänna att jag är jävligt lat.

Nu ska jag sova, big day tomorrow ;) hö


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en härlig lördag!

Godnatt och sov gott :)

2010-03-13 @ 01:13:50
URL: http://mollymus.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0