nytt plock





Ja, det här var i princip allt jag unnade mig själv på våran semester. Fick haksläpp då jag kollade prislappen på conversen där nere och såg att de endast kostade runt 400 kr. Haffade dessa röda på stört, blir fint till bara ben och ljusa jeans and so on i sommar!
Även tre ringar varav den randiga (som förövrigt är en äkta snäcka som en man har gjort om till en ring, skickligt!) jag har fått av tante (pappas syster) TUSEN TAKK.
Sen ÄNTLIGEN hittade jag mina fjädrar. En fjäder i en örat och kaboom, skitsnyggt!

Ringen i mitten och fjädrarna köpte jag på en spansk butik som heter tradivarius och de hade mycket "natur"färgade kläder. Mycket fint, den borde dom starta upp i Sverige!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0