sjukhumor

Nu tänkte jag berätta vad som var så jäkla kul igår. Jag spillde rött nagellack över hela bordet och torkade upp det med massa papper. Ganska självklart. Sedan började Nellie hosta som fan så då tänkte vi driva med Tom som stod i duschen och säga att nellie spydde. Sen kom vi på höjdaridén att lägga mitt nagellackspapper på golvet och placera nellie över så det skulle se ut som om hon spydde blod. När Tom kom ut var alla helt hysteriska och drev om att hon hade blivit akut sjuk. Tom blev helt galen och sprang runt och fattade fan inte varför vi skrattade så mycket, vi skyllde på att det var så vi reagerade när paniken slog in. Vet inte hur länge vi drev och tom blev bara mer och mer arg, hysterisk och panikslagen. HAHAHA, låter inte så kul nu, men fy farao va kul det var, fick nog tio kg magmuskler bara av det, hahaha

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0