springtime in kläppen



Åååh va skönt, visade sig att jag slutade två idag så nu sitter jag ute och verkligen NJUTER av den underbara vårsolen här uppe, det finns nog inget som slår det!

Sitter på en stol ute i snön och lyssnar på skön musik och solar, låter inte det skönt? Det är nästan skönare än det låter, mygod. Ska sitta här och få lite mer fräknar ett tag till sen ska jag gå in och duscha och fixa mig lite för ikväll har jag roliga planer!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Krystal

hehe söta hörlurar :) men hur orkar du med snön egentligen! :O

2010-03-20 @ 16:21:14
URL: http://stardustbaby.blogg.se/
Postat av: mamma

så fin du er Stompen! savner deg

2010-03-20 @ 16:26:15

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0