systerbyster gästbloggar

Hejsansvejsan alla.
Idag är det lördag och jag (Katrine) har inget bättre för mig än att gästblogga syrrans blogg, utan att hon vet :) Skickade iväg ett sms och frågade, men hon var för seg med att svara, så..
Är faktiskt lite smått irriterad för att min fucking jävla dator är seg och inte vill som jag, så snart åker den ut genom fönstret!
Ja, som sagt så fanns det inte så mycket att göra för mig ikväll så jag trixade och mixade lite på photofiltre, och gjorde en extremt gullig bild av mig själv;



Hoppas ni gillade den och att ni andväder den till vettiga saker, och inte blir allt för upphetsade av den.
PUSS PUSS!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

HAHAHAHA

2010-03-28 @ 22:42:42
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: Trine

haha, nå fikk jeg meg en god latter!

2010-03-30 @ 21:55:18

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0