upp och ner upp och ner upp och ner


Så gör man om man har bränt sig i facet

Idag var det sista dagen i de gigantiska backarna i Hunflen. Vilken jäkla underbar dag! Underbart väder och glada människor och en avslutning som innebar upp och ner och upp och ner och upp och ner hela backen med skotern och gasen i botten med Nellie. Kanske inte låter så kul, men fan, säg inte det innan ni testat!

Ikväll ska jag lägga all energi på att packa upp riktigt och tvätta allt som ska tvättas av kläder, eller alla vet ju att mamma säkerligen kommer ta sig an det, men jag kan ju låta duktig och säga att jag gör det själv.

På söndag ska vi bort på två veckors praktik igen, är inte riktigt pepp men det blir säkert bra.

see ya


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0